POLSKI    ENGLISH   

Internetowy Serwis Filozoficzny

przy Instytucie Filozofii    Uniwersytetu JagielloÅ„skiego

|  Forum |  Literatura |  Linki |  AktualnoÅ›ci
 
Portale filozoficzne
Filozofowie i kierunki filozoficzne
Działy filozofii
Pożyteczne wskazówki
 
Do współpracowników
powrót
 
PrzeglÄ…d stron krajowych :  Psychologia reklamy, biznesu i mediów :  Etyka w psychologii :  Etyka stosowana i zawodowa :  Etyka :  powrót 

Konferencje i kursy

Psychologia biznesu, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Psychologia biznesu, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Psychologia w biznesie, Wielkopolska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego W Poznaniu

Psychologia w biznesie, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Psychologia biznesu i przedsiębiorczości, Katolicki Uniwersytet Lubelski

Psychologia biznesu i przywództwa, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Psychologia biznesu dla menedżerów, Akademia Leona Koźmińskiego

Psychologia marketingu i reklamy, Wyższa Szkoła Bankowa

Psychologia mediów, specjalność, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Psychologia organizacji, ścieżka specjalistyczna Instytut Psychologii UJ

Psychologia reklamy studia podyplomowe, Uniwersytet Warszawski

Psychologia reklamy, Instytut Studiów Podyplomowych w Tychach

Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w dziaÅ‚aniu, studia podyplomowe, SzkoÅ‚a Wyższa Psychologii SpoÅ‚ecznej

Konferencje:

• Konferencja "Internet a dydaktyka i psychologia mediów", 8.04.2008 r., KUL Lublin

• MiÄ™dzynarodowa Konferencja Naukowa "Współczesna psychologia mediów", 15-16.11.2012 r., Kraków

• Konferencja "Współczesna psychologia mediów II. CzÅ‚owiek – technologia – media", 14-15.11.2013 r., Kraków

 
webmaster © jotka