POLSKI    ENGLISH   

Internetowy Serwis Filozoficzny

przy Instytucie Filozofii    Uniwersytetu JagielloÅ„skiego

|  Forum |  Literatura |  Linki |  AktualnoÅ›ci
 
Portale filozoficzne
Filozofowie i kierunki filozoficzne
Działy filozofii
Pożyteczne wskazówki
 
Do współpracowników
powrót
 
PrzeglÄ…d stron krajowych :  Psychologia reklamy, biznesu i mediów :  Etyka w psychologii :  Etyka stosowana i zawodowa :  Etyka :  powrót 

Artykuły naukowe

Broniewska Maria Janina, O przydatności współczesnych nurtów psychologii w pracy menedżera

Grochowska A., Bilewicz M., Poziom rozwoju poznawczego dzieci a odbiór reklam telewizyjnych

Klimkowska Regina, Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych

Kołodziejczyk Anna, Trzy podejścia do wyjaśniania natury procesu socjalizacji konsumenckiej

Krok Dariusz, Etyczne aspekty perswazji w reklamie

Sanecka Elżbieta, Manipulacja W Mediach Jako Problem Etyczny – Etyczne Aspekty Pracy Psychologa Reklamy

Słowikowska Katarzyna, Interdyscyplinarność marketingu na przykładzie zastosowania psychologii w modelach podejmowania decyzji konsumenckich

Tkaczyk Jolanta, Neuropsychologia w służbie reklamy

 
webmaster © jotka