POLSKI    ENGLISH   

Internetowy Serwis Filozoficzny

przy Instytucie Filozofii    Uniwersytetu JagielloÅ„skiego

|  Forum |  Literatura |  Linki |  AktualnoÅ›ci
 
Portale filozoficzne
Filozofowie i kierunki filozoficzne
Działy filozofii
Pożyteczne wskazówki
 
Do współpracowników
powrót
 
PrzeglÄ…d stron krajowych :  Psychologia reklamy, biznesu i mediów :  Etyka w psychologii :  Etyka stosowana i zawodowa :  Etyka :  powrót 

Prezentacje książek

Bogunia-Borowska Małgorzata, Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

Chmiel Nik, Psychologia pracy i organizacji

Cialdini Robert, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Doliński Dariusz, Psychologiczne mechanizmy reklamy

Falkowski Andrzej, Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama

Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz, Psychologia zachowań konsumenckich

Fortuna Paweł, Subiektywna psychologia biznesu

Francuz Piotr, Psychologiczne aspekty odbioru telewizji

Heath Robert, Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Jachnis A., Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Jasielska A. Maksymiuk R.A, Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia

Lewicka Dagmara, Wiernek Bogusław, Psychologia w pracy menedżera

Lieberman David J., Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku

Ptaszek Grzegorz, Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze

Sosinka-Pietras M., Wprowadzenie do psychologii ekonomicznej

Stasiuk Katarzyna, Dominika Maison, Psychologia konsumenta

Terelak Jan, Psychologia organizacji i zarzÄ…dzania

Tyszka Tadeusz, Psychologia ekonomiczna

Tyszka Tadeusz, Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji

WosiÅ„ska Wilhelmina, Dzieci – Wymarzony Odbiorca Skomercjalizowanego Åšwiata

Zawadzka Anna Maria, Psychologia zarzÄ…dzania w organizacji

Zawadzka Anna, Dlaczego przywiÄ…zujemy siÄ™ do marki

 
webmaster © jotka