Bogunia-Borowska Małgorzata, Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Chmiel Nik, Psychologia pracy i organizacji
Cialdini Robert, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Doliński Dariusz, Psychologiczne mechanizmy reklamy
Falkowski Andrzej, Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz, Psychologia zachowań konsumenckich
Fortuna Paweł, Subiektywna psychologia biznesu
Francuz Piotr, Psychologiczne aspekty odbioru telewizji
Heath Robert, Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Jachnis A., Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Jasielska A. Maksymiuk R.A, Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia
Lewicka Dagmara, Wiernek Bogusław, Psychologia w pracy menedżera
Lieberman David J., Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku
Ptaszek Grzegorz, Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze
Sosinka-Pietras M., Wprowadzenie do psychologii ekonomicznej
Stasiuk Katarzyna, Dominika Maison, Psychologia konsumenta
Terelak Jan, Psychologia organizacji i zarzÄ…dzania
Tyszka Tadeusz, Psychologia ekonomiczna
Tyszka Tadeusz, Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji
WosiÅ„ska Wilhelmina, Dzieci – Wymarzony Odbiorca Skomercjalizowanego Åšwiata
Zawadzka Anna Maria, Psychologia zarzÄ…dzania w organizacji
Zawadzka Anna, Dlaczego przywiÄ…zujemy siÄ™ do marki |